Reklamace 2021

Zboží poškozené přepravou

Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Odmítnuté zboží vám pošleme nové.

Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Vady zjištěné po převzetí

Pokud je balík neporušen a po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené v co nejkratší době (max. 3 dny) kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost

  • PPL: Vyplňte reklamační formulář

  • POŠTA: navštivte nejbližší pobočku pošty

  • TOPTRANS: (+420) 387 203 180, reklamace200@toptrans.cz

Can I use it all the time?

Of course you can, we won't stop you.

Are there any restrictions?

Only your imagination my friend. Go forth!