Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Odmítnuté zboží vám pošleme nové. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Pokud je balík neporušen a po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené v co nejkratší době (max. 3 dny) kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost PPL: Vyplňte reklamační formulář POŠTA: navštivte nejbližší pobočku pošty TOPTRANS: (+420) 387 203 180, reklamace200@toptrans.cz Of course you can, we won't stop you. Only your imagination my friend. Go forth!
Zboží poškozené přepravou
Vady zjištěné po převzetí
Can I use it all the time?
Are there any restrictions?