Reklamace

Může se stát, že vám přijde poškozený balík, přečtěte si prosím návod jak postupovat v případě reklamace.

Zboží poškozené přepravou

Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Odmítnuté zboží vám pošleme nové.

Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Vady zjištěné po převzetí

Pokud je balík neporušen a po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené v co nejkratší době (max. 3 dny) kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost

  • PPL: Vyplňte reklamační formulář

  • POŠTA: navštivte nejbližší pobočku pošty

  • TOPTRANS: (+420) 387 203 180, reklamace200@toptrans.cz

Vada zboží v záruční době

Pokud výrobek přestane plnit svoji funkci v záruční lhůtě 24 měsíců od zakoupení postupujte takto:

  • Zboží zabalte spolu s kopií faktury a popisem závady zašlete na adresu:
    NORSIM s.r.o.
    Újezd 85
    389 01 Vodňany

  • Balík neposílejte na dobírku, takový balík nebude převzat.

  • Do 30 dnů od převzetí vás budeme kontaktovat o vyřešení reklamace a domluvíme se na způsobu vyřízení (výměna/vrácení peněz).

V případě nejasností nás konktaktujte.

Název společnosti
Jméno
Telefon
Předmět
Zpráva
* - povinné údaje