Může se stát, že vám přijde poškozený balík, přečtěte si prosím návod jak postupovat v případě reklamace.
Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Odmítnuté zboží vám pošleme nové.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Pokud je balík neporušen a po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené v co nejkratší době (max. 3 dny) kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost
PPL: Vyplňte reklamační formulář
POŠTA: navštivte nejbližší pobočku pošty
TOPTRANS: (+420) 387 203 180, reklamace200@toptrans.cz
Pokud výrobek přestane plnit svoji funkci v záruční lhůtě 24 měsíců od zakoupení postupujte takto:
Zboží zabalte spolu s kopií faktury a popisem závady zašlete na adresu:
NORSIM s.r.o.
Újezd 85
389 01 Vodňany
Balík neposílejte na dobírku, takový balík nebude převzat.
Do 30 dnů od převzetí vás budeme kontaktovat o vyřešení reklamace a domluvíme se na způsobu vyřízení (výměna/vrácení peněz).
V případě nejasností nás konktaktujte.